مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-17سياسي

 امام جمعه کرج: مسئله نان هنوز در استان حل نشده است/ مردم را اذیت نکنید


امام جمعه کرج با بیان اینکه هنوز مسئله نان در استان حل نشده و دستگاه ها به هم حواله می دهند، گفت: من هفته گذشته گفتم بپرسم اوضاع چطور است؛ بعضی ها هم آمدند دفتر.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج با بیان اینکه هنوز مسئله نان در استان حل نشده و دستگاه ها به هم حواله می دهند، گفت: من هفته گذشته گفتم بپرسم اوضاع چطور است؛ بعضی ها هم آمدند دفتر.

دیدم که یکی می گوید ما کارمان را انجام دادیم، او باید انجام دهد؛ به او می گوییم او هم می گوید ما انجام دادیم دیگری باید انجام دهد.

بعد هم که بررسی می کنیم می بینیم شیطنتی در آن است.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 26 شهریورماه کرج گفت: 19 ماه بعد از پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با بمباران فرودگاه مهرآباد و اهواز و تبریز در 31 شهریور 1359 با تصمیم و طرح قبلی و باهدف برانداختن نظام نوپای اسلامی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه ارتش عراق با محاسبات غلطی که از وضعیت داخلی ایران داشتند فکر می کردند یک هفته ای به تهران می رسند و کار را تمام می کنند، گفت: اما این خیال خامی بود که دیکتاتور عراق با وسوسه آمریکا و دیگران در سر پرورانده بود.

البته ریشه این خیال پیروزی، کمک مالی و نظامی لااقل 30 کشور جهان به خصوص آمریکا بود که می خواستند انقلاب ایران صادر نشود و صدام هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 امام جمعه کرج: مسئله نان هنوز در استان حل نشده است/ مردم را اذیت نکنید

 امام جمعه کرج: مسئله نان هنوز در استان حل نشده است/ مردم را اذیت نکنید